سومین دوره «چله تثبیت محفوظات» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4104049
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

 سومین دوره «چله تثبیت محفوظات» در یزد برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن یوسف زهرا(عج) یزد از برگزاری سومین دوره فوق‌العاده «چله تثبیت محفوظات قرآن کریم» ویژه بانوان استان خبر داد.

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا یزدخدیجه سلطانی، مدیر دارالقرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری سومین دوره فوق‌العاده «چله تثبیت محفوظات» ویژه بانوان خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای اولین بار در یزد برگزار می‌شود و فرصتی محدود و استثنایی برای بانوان گرامی به شمار می‌رود.

وی، تثبیت حداقل ۵جزء قرآن، برنامه‌دهی منظم در طول دوره، برگزاری ارزشیابی در طول دوره، ترسیم نقشه مسیر و مهندسی حفظ، نظارت مستمر مربی بر روند یادگیری،  ارائه نمودار پیشرفت در طول دوره را از جمله مزایای این دوره برشمرد و افزود: در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

سلطانی با اشاره به استقبال خوب بانوان از طرح چله تثبیت محفوظات، بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در سومین دوره این طرح تا 15 آذرماه جاری فرصت دارند و دوره از روز شنبه 19 آذرماه آغاز خواهد شد.

مدیر دارالقرآن یوسف زهرا(عج) یزد تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09339771466 و یا 03536272132 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha